کانون الغدیر

مسجد علی بن ابی طالب (علیه السلام)

کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد علی بن ابی طالب روستای محمدآباد کویرات آران و بیدگل با ثبت در اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل فعالیت رسمی خود را از سال 1390 آغاز نمود.
کتابخانه امام جعفر صادق علیه السلام تحت نظر این کانون فعالیت می کند.
سامانه پیامکی کانون: 30001300014000
مسئول کانون: علیرضا صحرایی

روزانه هزاران نفر از مردم کشورمان ساعاتی از روز را صرف شرکت در کلاسهای آموزش زبان می‌کنند. در ظاهر این کلاسها بهترین راه است اما به نظرم سه ایراد بزرگ دارند. کلاسهای خوب گران هستند. فقط در شهرهای بزرگ در دسترس هستند. علاوه بر وقت کلاس، وقت زیادی هم باید صرف رفت و آمد به کلاسها کرد. پس چاره چیست؟

چرا در این مورد نباید به کمک اینترنت امید داشت؟ امروز شما را با چند آموزشگاه آنلاین بسیار باکیفیت برای یادگیری زبان دوم آشنا خواهیم کرد

1) Internet Polyglot

در این سایت برای بیش از 30 زبان دنیا به صورت آنلاین دروس رایگان و البته قدرتمندی آماده شده است. اکثر آموزشهای این سایت در دسترس عموم قرار دارد. خوبی این سایت استفاده از فلش کارت دیجیتالی برای کمک به یادگیری و به خاطر سپردن دروس و معانی کلمات است

2) elanguages School

وبسایتی برای یادگیری آسان چندین زبان به صورت آنلاین مانند : عربی ، هندی ، روسی و ده‌ها زبان دیگر. استفاده آسان از منابع زیادی و متنوع از برتریهای این آموزشگاه است
 

3) LiveMocha

بزرگترین و شناخته شده‌ ترین جامعه آنلاین برای یادگیری زبان است. این سایت برای شما امکان یادگیری دروس آنلاین رایگان ( و همچنین پولی برای برخی دروس ) در 35 زبان مختلف را فراهم آورده است.

 

4) Babbel

این آموزشگاه برای شما دروس تعاملی زیادی دارد‌. این سایت با جدیدترین تکنولوژی‌ها و متدهای یادگیری در اختیار شماست‌. استفاده از این سایت و متدهای آن به سرعت دایره لغات شما را بالا می‌برد و گرامر و تلفظ‌هایتان را بهبود می‌بخشد.

 

5) Italki

این سایت یک انجمن یادگیری زبان است و یک بازار اینترنتی برای کاربرانی که نیاز دارند تا منابعی برای کمک در یادگیری زبان خارجی‌شان تهیه کنند. اعضای این سایت از بیش از 100 زبان صحبت می‌کنند و در 200 کشور مختلف حضور دارند.

 

6) Busuu

یکی دیگر از انجمن‌های یادگیری زبان است که از دروس تعاملی برای آموزش زبان به شما استفاده می‌کند. در این سایت می‌توانید برای یادگیری از تلفظ طبیعی ( native ) یا بومی هر زبان به راحتی بهره‌مند شوید و مهارت‌های یادگیری صحبت کردن را هم در خود تقویت کنید.

این سایت امکان یادگیری 9 زبان را به شما داده است و برای یادگیری گرامر هم برنامه‌هایی برای اجرا شدن در گوشی موبایل تقدیم شما می‌کند.

 

7) Palabea

یک شبکه اجتماعی است برای تمرین کردن، یادگیری، آموزش و برقراری ارتباط به زبانهای خارجی. سایتی که مردم را در سراسر جهان به هم وصل می‌کند و می‌تواند با به اشتراک‌گذاری چیزهایی که برای شما در یادگیری زبان جذاب است فرهنگ‌ها و مردمان متفاوتی را به شما بشناساند. و حتی شرایطی را فراهم کند که با آنها دیدار کنید!

 

8) The Mixxer

یک سایت رایگان آموزش زبان است برای یادگیری زبان به کمک اسکایپ ( Skype ).  این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که همه زبان‌آموزان آن بتوانند با هم در سرتاسر جهان در ارتباط باشند بنابراین همه در این سایت هم زبان آموز هستند و هم مدرس زبان!

 

9) VocabSushi

همانطور که از نام این سایت پیداست، این سایت به کاربران کمک می‌کند تا دایره لغت خود را با مثالهای دنیای واقعی گسترش دهند و آنها را برای آزمون‌هایی مانند GRE و SAT آماده میکند.

دوره تریال و رایگان آن برای همه در دسترس است.

 و کاربرانی که می‌خواهند از این برنامه‌های آموزشی در محل کار یا جاهایی این چنینی هم استفاده میکنند امکان دانلود این برنامه های برا روی آیفون و یا آی‌پاد خود را خواهند داشت.

 

10) The French Tutorial

یک سایت آنلاین و رایگان برای آموزش قدم به قدم  زبان فرانسه. دروس این سایت شامل گرامر‌، تلفظ‌ها‌، لغات‌، و تمام چیزهایی که مربوط به زبان فرانسه است می‌شود.

این خودآموز شامل بیش از 200 فایل صوتی هم می‌شود . افرادی که کمک های مالی به این سایت بکنند قادر خواهند بود از نسخه قابل چاپ آنها هم استفاده کنند.

 

11) Italian language در سایت  About.com

این سایت منابع مختلف آنلاین برای یادگیری و تمرین کردن زبان ایتالیایی را فراهم می‌کند که شامل مطالبی درباره ی فرهنگ ایتالیا، سنت، موادغذایی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

 

12) Deutche Welle

برای زبان آموزان مبتدی دروس آنلاین و البته رایگانی را در اختیار می‌گذارد. همچنین برای زبان‌آموزان متوسط و پیشرفته و تمام کسانی که زبان آلمانی را می‌آموزند دروس خاصی ارائه می‌کند.

این سایت شامل منابع کاربردی بسیاری مانند ویدئوها و فایل‌های صوتی،و پادکستهای بسیاری است. و تمرینهایی است که میتوانید آنها را پرینت کنید و با آن زبان آلمانی را در خود تقویت کنید.

 

13) Deutch Lernen

یک سایت آنلاین و رایگان یادگیری زبان آلمانی است و برای زبان‌آموزانی که تازه آلمانی را شروع کرده اند‌ 10 درس و برای زبان‌آموزان پیشرفته 24 درس گرامری فراهم کرده است‌. این دروس در نهایت شامل تمرینات و دو آزمون آنلاین در انتهای دروس می‌شود.

 

14) StudySpanish.com

استادی اسپنیش خودآموزی با دروسی رایگان برای زبان آموزان مبتدی، متوسط و پیشرفته در زبان اسپانیولی است. نقطه برتری این سایت بهبود بخشیدن گرامر اسپانیایی است.

 

15) Spanish در سایت  About.com

منبعی با یک مجموعه از مقالات آنلاین است که اطلاعات زیادی را درباره فرهنگ اسپانیایی به شما خواهد داد.

 

16) Chinese Tools

این سایت برای 40 نوع ماندارین چینی، دروسی را با فایل صوتی ارائه کرده است که این دروس شامل مهارتهای نوشتاری، مکالمه، خواندن، دایره لغات، گرامر، خوشنویسی و تمریناتی برای هر کدام از آنها می‌شود. در این سایت همچنین ابزار و منابع بسیاری مانند دیکشنری چینی انگلیسی ، ویرایشگر و فروم و … را در اختیار شما می‌گذارد.

 

17) Learn Chinese

یک برنامه آموزشی دوزبانه آنلاین به وسیله فلش که شامل 30 درس می‌شود. این دروس شامل پیش‌نمایشی از کلمات و عبارات جدید درس، ارائه اصل درس و توضیح نکات دشوار آن، اجرای دیالوگهای دروس، تمرینات، آواشناسی و آشنایی با فرهنگ چینی می‌شود.

 

18) Russian for free

این سایت دوره‌های دروس روسی را با فایل صوتی برای انگلیسی‌زبانان ارائه می‌دهد پس اگر می‌خواهید بعد از انگلیسی، روسی یاد بگیرید عالی خواهد بود. بعضی از دروس این سایت خصوصی هستند و از طریق اسکایپ با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

اما از سرفصلهای دروس عمومی آن می‌توان به دوره‌های پایه‌ای، دوره گام به گام راهنمایی خواندن روسی و کیس های روسی با مثال اشاره کرد.

 این سایت منابع مفید و سرگرم کننده بسیاری مثل دروس ویدئویی ، جداول الفبای روسی به صورت صوتی و عبارات و جملات عاشقانه روسی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

19) Learn Japanese

این سایت با استفاده از منابع مختلف برای انگلیسی زبانان دوره‌های آموزش زبان ژاپنی را برگذار می‌کند.

 

20) Learn the Kana

سایتی که دو رسم الخط اساسی زبان ژاپنی را به کسانی که به این زبان علاقه دارند آموزش می‌دهد.

 

21) English Club

یک سایت کمکی آنلاین که هم دوره‌های آموزش و هم دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی ( learning and teaching English ) را شامل می‌شود. منابعی برای زبان‌آموزان دارد که این منابع محدود به دروس ارائه شده و تستها و ویدئوها و سرگرمی‌ها نمی‌شود. معلمان میتوانند با استفاده از این سایت از برنامه های درسی، برگه‌های امتحانی و تمرینی و … آن استفاده کنند.

 

22) Exam English

این سایت دارای آزمونهایی رایگان برای آماده سازی علاقه‌مندان به زبان انگلیسی برای امتحاناتی چون آزمون IELTS – TOEFL – TOEIC – Cambridge ESOL مانند FCE – CAE و PET است.

 

23) Ello

سایتی برای زبان آموزان انگلیسی که دروسی آنلاین شنیداری ( صوتی ) ارائه می‌دهد. دراین سایت با کمک فایلهای multimedia و فایلهای MP3 رایگان بیشتر بر روی قوه شنوایی زبان خارجی شما تمرکز و کار می‌شود.

 

24) Fun Easy English

این سایت بیشتر روی دانش پایه و تکنیک‌های آموزشی تاکید می‌شود. مواد آموزشی بسیاری چون درسهای ویدیویی برای شما تهیه شده است تا تلفظ، دایره ضرب‌المثل‌ها، اصطلاحات عامیانه، گرامر و … را تقویت کند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.